دندانپزشک کودکانه
نوشته شده توسط : دکتر فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکان

دندانپزشک کودکانه

 در دندانپزشک کودکانه از آنجایی که با کودکان و اطفال در ارتباط می باشد به فضای کودکانه و کم استرس و به ابزار و تجهیزات خاص برای کودکان احتیاج دارد. تا از استرس و ترس کودکان در مراجعه به دندانپزشک برای درمان دهان و دندان کاسته شود. به همین دلیل به والدین توصیه می گردد برای مراجعه به دندانپزشک کودکان برای درمان دهان و دندان کودکان خود یک دندانپزشکی با محیط کودکانه مناسب کودکان و اطفال را انتخاب نمایند.
کلینیک دکتر فدرا یوسف پور با داشتن محیطی کودکانه آماده رسیدگی به کلیه خدمات در زمینه درمان دهان و دندان کودکان شما می باشد. دکتر فدرا یوسف پور دارای بورد تخصصی ناسیونال در زمینه دندانپزشک کودکان و اطفال می باشد.

زمان مراجعه به دندانپزشک کودکانه

دندانپزشک کودکان و اطفال پزشکی می باشد که در تشخیص و درمان مشکلات دهانی و دندان کودکان و اطفال دارای مهارت بالایی باشد. دندانپزشک کودکان علاوه بر درمان مشکلات و بیماری های مربوط به دهان و دندان کودکان و روند رشد دندان ها، فک و لثه را نیز بررسی نماید. نخستین دندان شیری کودکان در شش ماهگی رشد خواهد کرد. و در سنین شش تا هفت سالگی کودکان دندان های شیری خود را با دندان های دائمی جایگزین می کنند. روند رشد و تکامل دندان های کودکان و اطفال باید تحت نظر متخصص دندانپزشک کودکان قرار بگیرد. کودکان و اطفال اگر روند رشد و تکامل دندان های خود را به درستی سپری نمایند باید از سن 1 سالگی تحت نظر متخصص دندانپزشک کودکان قرار بگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: